Какво искат милениалите

Какво искат милениалите

Независимо дали става дума избор на автомобил или да се вземе решение за това какво да се облече, милениалите („millennials“) – хората, достигнали зрялост в периода около началото на настоящото хилядолетие, показват „отявлена склонност към смел и уверен индивидуализъм“, според Packaged Facts. Но как това влияние на избора им на храни и как могат производителите, търговците и ресторантьорите да се възползват от това?

В нов доклад, Менютата на милениалите: Проследяване на сериите кулинарни тенденции, Packaged Facts изследва как да култивираме поколението на милениали (родените между 1980 и 2000 г.) като кулинарни потребители, като се фокусираме върху пет тенденции при храните:

Персонализиране: Днешните потребители като цяло и милениалите по-специално искат хранителни продукти, които са пресни, креативни и са направени само за тях, казват от Packaged Facts.

„Ето тук идва тенденцията за персонализиране и е по-гореща от всякога в бързо развиващия се сегмент. Говорим за играчи, променящи играта: определението на милениалите за персонализирани, пригодени, направени по поръчка храни отива по-далеч от „бяло брашно, пшеница или ръж“, за да обхване ресторантските ястия, които в своята си цялост са по поръчка.

„Повече от една трета от милениалите поръчват нещо различно всеки път, когато посетят ресторант. Какъв по-добър начин да ги примамим в ресторант от това да предложим „микс-и-мач“ изживяване, при което могат да имат нещо различно всеки път? „

Компилации: „Много милениали са любители на храните, които търсят авантюрата“, казват Packaged Facts. „Те са целевия пазар, на който търговците на дребно и търговските марки се стремят да угодят най-много, защото където отидат милениалите, останалата част от света ги следва.“

Снаксове: Забравете за три хранения на ден, казват Packaged Facts. Милениалите преоформят начина, по който американците се хранят, често избирайки няколко леки закуски или малки порции през целия ден. С 35% от милениалите, които клонят към леки закуски като заместители на храненето, от снаксовете сега се очаква да бъдат здравословни, ароматни и лесни за пренасяне.“

„Пазарът на бързи и леки закуски предлага почти неограничени възможности за разширяване, като се започне от пълнозърнести крекери, комбинирани с дип на  зеленчукова основа и се стигне до супи за пиене.“

Купички: Купичките бързо се превръщат в предпочитан съд за всичко от ориз, паста и салата до киноа и акай.“ се казва в доклада. „Независимо дали съставките са персонализирани или предварително определени, купичките дават възможност за творческа изява и имат много място за здравословни съставки, всички в рамките на познатия формат. И откакто хората, които вечерят, продължават да търсят персонализирани ястия, тенденцията да създадеш купа със собствено съдържание  предлага атрактивна алтернатива в този формат.“

„Купичките за закуска и обяд / вечеря стават все по-популярна част от пейзажа на всеки ресторант и идва времето и на купичките с размер за лека закуска и на десертните купички.“

Коктейли и диджестиви: „Тъй като потребителите стават все по-заинтересовани от пробиотиците, коктейлите и диджестивите стават все по-търсени на пазара като напитки, миксове и ароматизиращи агенти.

„Например, търсенето от страна на потребителите на по-здравословна алтернатива на подсладените напитки – което е причина за продължителния спад в продажбите на традиционните безалкохолни напитки – доведе до разпален ентусиазъм сред милениалите за пиене на кисели, занаятчийски тоници и Kombucha, откривайки сегмент в индустрията с напитките, който се увеличава като обем, за да отговори на интересите на потребителите.“

Източник: Food Navigator

 

Добавете коментар

Вашата електронна поща няма да бъде публикувана.