Най-горещите тенденции на пазара за натурални храни и напитки

Най-горещите тенденции на пазара за натурални храни и напитки

От костен бульон до млечни продукти от животни, хранени с трева, тенденциите, които започват на пазара на натурални храни имат потенциала да се преместят в общия пазар по-бързо от всякога, тъй като конвенционалните търговци на дребно се опитват да получат по-голям дял от натуралните и органични храни, се казва в нов доклад от фирмата за инвестиционно банкиране Silverwood Partners.

Според Silverwood, следните тенденции си струва да се наблюдават:

  1. МЕСТНИ ПРОДУКТИ: Големи суми инвестиционен капитал наскоро бяха налети в компании, които предлагат на потребителите нови начини за достъп до прясна, местна продукция – от MightyVine и BrightFarms до AeroFarms.
  2. ЧИСТИ ЕТИКЕТИ: Повечето големи хранителни компании преминават на удобната страна на чистия етикет.
  3. ЗАНАЯТЧИЙСТВО: „Занаятчийството“ набира скорост в бирата и безалкохолните напитки.
  4. БИОЛОГИЧНО: Whole Foods и други натурални вериги усещат натиск от конвенционалните бакалии, които надминават техните органични оферти (Kroger, Target и т.н.). Според BMO Capital Markets, междувременно, само 24% от клиентите казват, че органичните продукти в Whole Foods са „определено“ с по-високо качество, отколкото органичните храни в традиционните магазини за хранителни стоки.
  5. ЗДРАВОСЛОВНА ПРОМЯНА: Потребителите са по-фокусирани върху истинската, качествена храна, положителното хранене и свежа, по-малко преработена храна, отколкото върху диети и броене на калории. Междувременно мазнините се завръщат и добавената захар е под обстрел.
  6. ЧРЕВНО ЗДРАВЕ: Здравето на храносмилателната система е гореща тенденция, пробиотиците излизат далеч отвъд млечните продукти (GoodBelly, Nomva).
  7. ХРАНЕНИ С ТРЕВА: Набира скорост в месо и млечни продукти (Epic, Thew New Primal, Dreaming Cow).
  8. ПРОТЕИН: Очаквайте по-нататъшни инвестиции в частност в протеините на растителна основа (грах, лен, киноа, чиа) казват от Silverwood, въпреки че интересът към насекоми и водорасли също е вероятно да расте.
  9. ПАЛЕО / BULLETPROOF: Храните с ниско съдържание на въглехидрати и с високо съдържание на мазнини имат все повече ефирно време. Според Harvard Business School, междувременно, Палео се възползвал от близки връзки с CrossFit, който е нараснал от 13 филиала през 2005 година до 12 000 през 2015 година.
  10. МОЗЪЧНО ЗДРАВЕ: Повече капитали се влагат в ноотропни храни и хранителни добавки, претендиращи за подобряване на настроението, познавателните способности, паметта и способността за учене. Междувременно, тенденцията големи компании за пакетирани храни да инвестират в или да придобият по-малки и по-иновативни марки е бързо развиваща се.

 

Източник: Food Navigator

 

Добавете коментар

Вашата електронна поща няма да бъде публикувана.